середу, 11 жовтня 2023 р.

День психічного здоров'я

 10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров'я. В Україні, за ініціативи першої леді Олени Зеленської, діє Всеукраїнська програма ментального здоров'я Ти як?Всесвітній День психічного здоров’я або День ментального здоров’я покликаний звернути увагу на проблеми, пов’язані з психічним станом людини. З метою підвищення рівня обізнаності щодо проблем психічного здоров’я в ДНЗ "Деражнянський центр професійної освіти" практичним психологом Сніжаною Бриндзак був проведений просвітницько - профілактичний захід, основна мета якого - навчити учнів долати стрес та його наслідки, емоційно налаштуватися на плідну роботу, сприяти атмосфері емоційного відновлення, почуттю безпеки та психоемоційного комфорту.







Немає коментарів:

Дописати коментар